Translate It

17 Ocak 2011 Pazartesi

Dükkân Burger-Akmerkez




 
   Aslında açken yeni bir yazı girmenin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum:)
  Yazdığım yeri gereğinden fazla översem, siz onu makul düzeye çekin, olur mu?

  Dükkân Burger'e gideli bir aydan fazla oldu. Ben aylardır İstasyon İnsanı'nın kafasını şişirmekteydim: "Canım hamburger istiyor, Dükkan Burger'e gidelim." Sonunda Akmerkez'de rastlayınca hemen oturduk.
   Önce üç mini hamburgerden oluşan "mini burger"den istedik. Bunun içinde, bir tereyağlı hamburger, bir acılı, bir de- dükkân burger var. Tereyağlı hamburgere bayıldık. Acılı da, dükkân burger de fena değildi.
   Düveyi (genç sığır) İzmit'teki kendi tesislerinde yetiştiriyorlarmış. Hamburgerin etini eğer aksini belirtmezseniz az pişiriyorlar. Eti yerken lezzetini alıyorsunuz zaten. Ekmeği de özelmiş, kendi mutfaklarında günlük pişiriyorlarmış; ama pek sevdiğimi söyleyemem, bana biraz sert geldi.
   Yani kısaca yenebilir. Ama burdaki hamburger 14 lira eder miydi derseniz açıkçası bir düşünürüm. Onun yerine başka yerlere gitmeyi tercih ederim. Hamburgeri çok seviyorum; ama burdaki çok özel bir lezzet vermedi. Üçlü mini hamburger seçeneği de 19,5 liraydı.
   Mini hamburger dediğime bakmayın, hamburgerden az küçük. Sonra biz tereyağlı hamburger istedik yine (İçindekinin tereyağı değil de, Becel'in tereyağlı margarini olduğuna eminim). Ben tamamını yemediğim için sorun olmadı. Ama İstasyon İnsanı o gün mahvoldu. Fazla yağ midesini bulandırdı, başı ağrıdı, hakikaten kötü bir akşam geçirdi. Şimdi ona sorsanız bir daha asla oraya gitmez:)
   Ben gidebilirim; ama daha iyisini bulursam da tercih etmem.
   Yan tarafa koydukları sosların zenginliğine bayıldık ama yine de:)

   Bir de... Gizli gizli fotoğraf çekmeye çalışırken görüp el sallayan çocuk, çok sempatikti:) Ona da teşekkür ederiz:)
    Cheeseburger'ini de deneyip asıl hükmü o zaman vereceğim. Ben hamburgercileri cheeseburger'ine göre kıyaslıyorum:)
    Dükkan Burger'in 13 şubesi var. Biri dışında, 12'si İstanbul'da. Akmerkez'deki şubeleri de yeni açıldı. O sebeple yazının başında gittiğim şubeyi özellikle belirtiyorum; her şubede lezzet değişebilir. Başka bir şubeye gitsem eminim başka şeyler yazardım.

    45 liraya daha iyi yemekler yediğimiz bir yeri birkaç gün sonra okuyacaksınız.
    
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder