Translate It

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Herkes Bir İri Kulaklı Kurdu Olsun İster Galiba;)




Çocukluğumdan beri doymak bilmeyen bir midem oldugu söylenir. Hatta annem hep söylenirdi: "Ne doymaz bir çocuksun sen ya, kurt mu var senin midende!"
O zamanlar gerçekten midemde iri kulaklı, uluyan bir kurt olduğunu düşünür, kendim doyduktan sonra biraz da onun için yiyip onu da doyururdum. O günden bugüne zaten bir şey değişmedi. Sürekli yerim, hiç ara vermeden... Her şeyden bir tat almayı severim.
Ara vermeden diyorum; çünkü ara verdiğimde içimdeki kurt doyduğunu bildiriyor beynime; eee bu da benim hoşuma gitmiyor tabii; çünkü tadılacak daha birçok şey var;)


İşin ilginç tarafı, bu kadar obur olmama rağmen ilkokulda sınıfın en sıska erkeği idim, bu ortaokul, lisede devam etti. Askere gittiğimde de bu durum değişmedi. He, bu arada içimdeki kurdu doyurmaktan hiç geri kalmadım: Ben yiyordum, iri kulaklı kurt yiyordu; ben yiyordum, iri kulaklı kurt yiyordu.
Bu kadar yememe rağmen sevgili kız arkadaşımla ilk tanıştığımızda: "Bana kesinlikle zayıfsın deme, kompleksliyim." diyecek kadar sıskaydım; "sıskaydım" diyorum, fakat şu anda da değişen bir durum yok. Bu yüzden herkes içinde bir kurt olmasını ister galiba;)


Kurdumla biz neler gördük neler yaşadık bir bir anlatmak zevkli olacak.
Selamlar;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder