Translate It

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Neden Yeni Bir Blog Tembel Özge?



Gezmeyi, yemeyi içmeyi çok seviyorum. Arkadaşlarım arasında da bu yönümle biliniyorum maalesef. Neden "maalesef" derseniz, senelerdir bana söylenen: "Senin kadar yiyen bir kız görmedim.", "Özge saatlerdir bir şey yemiyor, kafası çalışmaz; hadi onu yemeğe götürelim.", "Yuh yani, aklın fikrin yemekte." cümlelerini örnek gösterebilirim ve zerre utanmam. Ve evet, balıketliyim:)

Bunu, kendi blogumda da sürdürebilirdim. Ama o adresi, sadece yazılarıma ayırmak istiyorum.

Ben, iyi bir blog yazarı değilim, kabul ediyorum. Ama az da olsa yazıyorum; hem Ayşe Arman'ın kitap adı gibi, "Kimse Okumazsa Ben Okurum.";))

Sebep sonuç budur.
Hadi başlayalım:)

2 yorum:

  1. özgecim bloğun çok keyifli ve benim gibi dışarda yemek yemeye bayılan biri için süper bir bilgi kaynağı :) yazılarını zevk alarak okudum :) okumaya devam edicem ;)

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol Zeynep'ciğim, çok mutlu oldum:))
    Duygularımız karşılıklı, bilesin. Ben de dün oturup baştan sona okudum blogunu:)))
    Hoş geldin:)

    YanıtlaSil